Monday, November 19, 2007

KALUMPANG...D BEST MOMENT....

Ahad....18 Nov 2007......
Aku ke kalumpang......saja penat kan....kejer bagai nk mati...so pg la berseronok......bukan pg sorg....dari Shah Alam ber4....aku , kakak, najib n danny......Kira perjalanan ni dua tujuan....satu nkk pg mandi air terjun....2nd htr najib yg manis blk laaaaa......lalalallalalalala...sampai kat tg malim p amik hasni plak.......so dh jd ber5......maklumlah antara kakak , hasni , najib n danny ader kenangan diorg ni...so bila ader plan sekor pon x leh tercicir......aku ni driver diorg jer.....hahahahhaha.....no lah.....sebenarnya aku la yg paling best antara diorg.....huhuhuhuhuhu....... with najib
me wif danny yg sewel


kakak,hasni aku n danny

kakak n danny...weiiii danny aper tu?
gaya cicak ker????? tp ader aku tgk ader gaya gigolo pon yer.......


me n hasni...

hasni n danny
kakak n hasni


hasni n najib....



kakak n najib.....




hi-5...huhuhuhuhu
Ni gamba2 terakhir kat tg malim la....dh nk blk dh waktu ni.....singgah minum....bluetooth gbr....sembang2.....buang masa.....hmmm even d picture very d sempoi....tp dis is d best moment between us....kan???? lg pon dh lama kiter x spend time together-gether.......ehehhehehe.....najib pon dh pindah......tp satu jer KE MANA PON KITER PERGI DAN SELAGI KITER SALING MENGINGATI INSYALLAH HUBUNGAN KITER SEBAGAI KAWAN , TEMAN DAN SAHABAT AKAN KEKAL SELAMANYA..........INSYALLAH.....


danny n najib....




aku,danny n najib


ni la.....doorg.....lagu tema (kalau x salah - d reason)

aku,hasni n najib


suka sgt...mementangla depan kamera....huh



dorg lagi??????banyk sgt gbr???artis ker????



wif my one n lovely car........



me n najib....MY REALLY BEST FRENZZZZ....
* YG LAIN PON BEST GAK....BEST BUAT BERTEKAK DGN AKU......SO UTK YG LAIN2 NANTI KITER PG SM2 LG EK..........
**********************************
Sahabat sejatiku,
hilangkah dari ingatanmu
Di hari kita saling berbagi
Dengan kotak sejuta mimpi, aku datang menghampirimu
Kuperlihat semua hartaku
Kita s’lalu berpendapat, kita ini yang terhebat
Kesombongan di masa muda yang indah
Aku raja kaupun raja
Aku hitam kaupun hitam
Arti teman lebih dari sekedar materi
Pegang pundakku, jangan pernah lepaskan
Bila ku mulai lelah… lelah dan tak bersinar
Remas sayapku, jangan pernah lepaskan
Bila ku ingin terbang… terbang meninggalkanmu
ku s’lalu membanggakanmu, kaupun s’lalu menyanjungkun
Aku dan kamu darah abadi
Demi bermain bersama, kita duakan segalanya
Merdeka kita, kita merdekaA
Tak pernah kita pikirkan
Ujung perjalanan ini
Tak usah kita pikirkan
Akhir perjalanan ini
dan tak usah kita pikirkan ujung perjalanan ini


No comments: