Saturday, August 23, 2008

HEPI BELATED BESDAY......

HEPI BELATED BESDAY TO BOTH OF U.....PATTY N RINA...... Erm....aku dh janji nk upload kat blog aku kan????ni aku masuk kan la ni....hehehehehhehe.....c patty ni....sbr jer la aku....org x sbr nk tgk hadiah dia......tp dia sebok bebeno nk membaca kad dia.....sabor jer la aku....dia x tau kelenguhan org yg merakam ni...(AKU LA YG RAKAM)...sampai tahap aku malas dh nk rakam dan akibatnya video nyer jd stgh jer....tp xper gbr ader....hehehhehehe.....MAAFKAN AKU PENUNGGU GUA........

ni la hadiah c patty.....Aku pon x pham sbnrnyer.....mengapa mereka2 ini sgt tergila2kan brg ini....
ni plak hadiah rina....ader lg satu wallet ROXY..........erm......enough......dh mls dh karang citer...tgk video plak.....



p/s: korg dgr ayat patty bila rina dpt hadiah dulu...."share ker???" aku dh kata dh.....dia mesti ader ayat punyer..x leh blah btl.....dh la tu siap kene tipu...org tgh rakam sbuk suh amik gbr....ader ker kamera boleh buat dua keje sekali kak?????patty...patty....korg x pcy kan aku kata dorg ni lbt nk bukak hadiah dan knp video ni stgh jln jer????dgr ayat Puan.....Baper kali Puan suh bukak x bukak jugak....

No comments: