Monday, November 24, 2008

Shah Alam – Penang – Taiping – Shah Alam…PART 3

Tempat ni aman giler….Terlalu sunyi mungkin bg org lain…But for me its not…..Tiada aper cara sekalipon yg boleh menggambarkan sukenyer aku bila berdiri di satu kawasan yg sangat tenang….yes….aku terlalu suka…….sampaikan aku boleh terpikir kan arwah bila aku tgk keadaan yg amat tenang dan damai…..Awan dan Pokok mcm berkawan terlalu rapat…..
warna awan + warna pokok + Tasik ……Terlalu Damai….
Kan Patty…..Betul lah….Allah Maha Pencipta……Sampaikan aku boleh rasakan org yg dh pergi jauh dr aku dtg dan duduk sblh aku sama2..........OMG…..Dats d reason…knp aku perlu pergi jauh….Insyallah kalau ader masa dan rezeki aku nk dtg balik ke sini…n spend satu hari suntuk kat cni…Satu hr nanti…Insyallah…….Sbb aku terasa arwah ader bila aku……ermmm……..Anyway dis is d best trip……….walaupon saat2 akhir aku teringat kan perkara yg lepas……..









kalau lah ol d gambar ini boleh berkata2.........dan kalau lah masa boleh diputar.......Masya allah....sampai skang ni kalau aku tgk all d gbr ni aku rasa aku mmg ader lg dekat cni....rasa macam cuma badan wa jer kat opis skang ni......aduiii la......tulun...patty jomla kt g lagi......

No comments: