Wednesday, May 20, 2009

Congrat's

Adus bulan ini dn sepanjang bulan ini adalah musim org kahwin....kad yg sampai ke tangan dh ader dua....kad yg belum di collect ader 3...invitation thru email ader 2....kawan2 ku dh abis dh...sumer nk kawin dah.......banyak giler....siap ader date yg sama plak.......huwaaaaaaaaa.................pegi kenduri + hadiah + kos perjalanan......hahahahahaha.....giler berkira tu....... Intan's card......Tahniah beb...Aku cuba untuk sampai.......Thanks gak la sbb menyediakan meja VIP seperti yg dijanjikan.......
Ini Heart Failure ckit........hahahahahaha........adus.....dis is from Najib........Congrat's Beb........Aperpon Aku tetap mendoakan yg terbaik untuk sepanjang hidup ko.......Dat's all....harap sangat to ol my frenz yg mengakiri zaman bujang akan kekal ke akhir hayat...Insyallah.......Memang agak mengejut kan sbnrnyer.....
Piji...mana ko daaaa...kad ko kalau lbt sampai mmg aku x g......takat ckp mulut aku x nk yer......
I'm going to keep d secret sampai bila....kepada yg selalu berada di sisi saya selama ni terima kasih banyak2....really appreciate it......Thanks guys.....

No comments: