Friday, July 17, 2009

My car 1st year

huhuhhuhuhu...udah setahun keter ku ini..........Kesayangan aku lah ini.....banyak jaso eh...My luvly Green ini dh mcm teksi pon ader kekadang......macam lori pon ader......tapi xper....itulah keter ku.....
Tapi sampai hr ni aku masih bersap dengan MYEG nyer service.....mcm cikak....janji lain buat lain....boleh dalam sistem kuar sepatutnya aku dapat road tax aku pada 13 JUL.....Tp until 14 jUL AKU STILL NOT RECEIVED IT.......gilo....mmg saja cari pasal...Dr pepagi subuh aku dh kol dah...potpetpotpet.....sampai tahap despatch dorg pon kol aku balik.......katanya a day b4 tu x sempat sbb dia banyak lagi tempat lain nk pegi....boleh?????walhal agent aku kol kata petang 13hb gak aku leh dapat.....mengong....Ugutan bermula.....By hppk or by crook my road tax kene sampai b4 12.00...If not im going to report to MAMPU...1 of tempat yg kiter leh mengadu aper yg kiter x puas hati....
kO........boleh plak 10.05 pagi dia hantar...siap cari aku pulak.....mcm gengster.....Aku customer yer...Guna service korg......mengong tul....for my kancil road tax aku blum pikir lagi aku nk buat kat mana....kalau boleh x nk dh ngan MYEG....tp nk senangkan org......staff mcm haper jer....... Aper pon aku tetap sayang keter ku ini......Banyak kenangan weiiiiiiiiii.................

3 comments:

Raja Munir Shah - MyEG Services said...

Terlebih dahulu izinkan saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih diatas kesudian menggunakan perkhidmatan kami.

Saya bagi pihak MyEG memohon maaf jikalau terdapat apa-apa kekeliruan yang telah timbul yang menyebabkan saudari kurang puashati dengan apa yang telah berlaku.

Walau bagaimana pun saya berjanji akan menyiasat perkara ini terutamanya dengan bahagian logistik yang mengendalikan penghantaran cukai jalan kepada saudari tersebut agar ianya tidak akan berulang lagi di masa hadapan.

Sekiranya masih terdapat apa-apa pertanyaan atau kemusykilan silalah berhubung dengan saya di raja@myeg.com.my

Terima kasih

Raja Munir Shah - MyEG Services said...

Oo ya lupa nak ingatkan...

Di masa depan, Saudari boleh juga memperbaharui insuran kenderaan dan lesen memandu melalui MyEG dan pembaharuan ini bolehlah dilakukan 2 bulan sebelum tempoh tamat lesen dan cukai jalan kenderaan saudari.

Dengan cara ini bolehlah mengelakkan kelewatan atau kesulitan.

Saya juga akan memastikan rekod tamat tempoh cukai jalan saudari dimasukkan ke data maklumat kami untuk memperingati saudari sebelum tempoh tamatnya.

SUEHAILYANUAR said...

To En. Raja Munir Syah..
Saya juga ingin mengambil kesempatan berterima kasih kerana keperihatinan Tuan untuk meneliti kes ini.Cuma ingin saya jelaskan di sini agar di kemudian hari pihak MYEG tidak lagi melakukan kesilapan yang sama.Dimana membiarkan Pelanggan menunggu sehingga lewat petang tanpa sebarang 'Follow-Up call' dari pihak Tuan yang bertanyakan sama ada dokumen tersebut sudah diterima atau tidak.