Saturday, November 14, 2009

Letih

Huh.......lotih la lotih.....x tau nk ckp mcm mana...

...ader org kata aku saja tunjuk letih...ader org kt aku saja gatal nk blk lambat supaya leh menggatal.....ye ker???? xder makna nya......

....yg penting sms dari my big boss yg sampai inbox aku x leh nk masuk..........bosan tul....keje sangat sangat la letih....xder kene mengena pong kene gak......nk ckp camner ek....if i say NO than he will ask me back..SAPER BOS?????? huhuhuhuhu......but if i say YES than ader lah mulut2 yg x paham keje aku ni mengutuk dan bercakap belakang.....penat badan penat kepala otak....sekasar2 aku pong aku ni pompuan yer......sekasar2 aku pong aku ni ader hati untuk TERkecik kadang2......

...n lately ni ader 1 nombor ni suka la sangat dok sms aku di tengah2 malam....mengong tul......his number starting wif 019-57..ayoo...stop to disturbed me la......he said he read my blog everyday.......hah!!! baca la.....nk kawan buatla cara nak kawan....jgn asyik dok suh aku meneka....xder maknanyer aku nk meneka hari2 eh........huhuhuhuhuh

...n last wednesday keter aku kene langgar....elok jer aku tgh nk kuar simpang,,.....ader mamat jambu ..ehem... dok cium vontot keter aku yg dah cun ngan sticker tu...ARGHHHHHHHH.........Tapi dsbbkan ader hero di sebelah ku..,.,.aku cool jer la walaupon hampir2 meletup......hahahahahahahahaha......Actually i went out wif my opismate to buy sumthing at Jalan Pasar.........than bla bla bla kuar dr parking....ok....but at junction tu dr blkg dis stupid dum dum ...bum bum my car...huwaaaaaaa..........my sticker koyak...n cat keter ku terkopak......huwaaaaaaaaaaaaa..................its too bad.........but dat mamat jambu cant pay me....coz he said he only can pay on payday.........ha??????????????? terkujat la aku...tp akibat KE cool AN opismate aku ni....we just let dat mamat jambu tu pegi.....take his plate number n fon no..........n chow.....n today aku dh repair pong bumper yg rosak...esok i'm going to c dat mamat jambu...tp kene bawak bodyguard la...jantan kan...jambu2 pong bukan leh percaya..........


n i think now i need a long weekend .....hahahahahaha...kalau boleh.........lgpong ader 1 benda lagik yg buat aku tgh stress to d max............................ARGH......................how can i ask dis people untuk paham aku ini seadanya....................................hahhhhhhhhhhhhhhhhhh

No comments: