Friday, February 26, 2010

erm ~~~~

saper kah ANTSTEIN itu? biarlah itu antara dia dgn Tuhan....termasuklah mereka2 yg kebelakangan ni banyak mendatangkan masalah dalam hidup aku...enuff said...aku sakit hati,jiwa dan sakit otak untuk berpikir ol d stupid thing.....erm...aku x kata aku baik......aku pon x la jahat sangat......tapi let Allah beri balasan kepada mereka itu.........

I thought i can make my self free n easy during my holiday wif my family n my frenz...tp Langit x selalunya cerah......I try to accept ol of dis thing.........let's shopping to make u happy...............Next monday i'm going back to KL.....let's start new life,new day n new environment...Mungkin ol of u will c different Suehaily next week!!!! Bukan aku yg nk ni sumer tp keadaan yg memaksa aku........ Just wait n c........

No comments: