Friday, March 19, 2010

Farewell party

haloo....yesterday we're having farewell party for Farah n Sha.......adoi....dah sampai masa dorg plak untuk pergi...erm...sedih la......coz both of them ni soft spoken orgnya dan x pernah nk bermasam muka.....erm but dh rezeki nyer kat tpt lain kan.....
ha!!!!! our md checking d food daaa.......huhuhuhu.......
we have kuey tiow ladna........dorg kata sedap.....aku??? ntah....chicken wing........dorg kata sedap...aku disbbkan smlm kenyang bagai nk pecah perut jd x dapat nk sure kan kesedapan nya!!!ni 2 ntah aper nama ek.......tp sedap....cuma yg bawah tu agak oily.....so pass it to abe......huhuhuhun mee rebus tulang........also have teh tarik....lime juice....fruits...bubur kacang.......erm....xder la aku nk telan sumer...bahaya utk aku buat masa ni.....
Century Cheese Cake......sedap......tp pong bahaya untuk aku........rasa ujung2 sudu sudah.....
me n fat wif farah.................
Our Hr Manager n MD......yg memberi SEPATAH TIGA PULUH KATA....hahahahaha...sampai ngantuk aku tggu ucapan hbs.....

Farah n Sha memberi sepatah dua kata.....dorg ni baru betul sepatah dua kata....
A small gift from us
for Farah gak...

All d best for Farah n Sha......good Luck.....May Allah Bless both of u

No comments: