Wednesday, April 7, 2010

Mak...

erm...it's about my mum......She's sick now.....adoi....ini aper yg aku risaukan bila my parents move out to kampong....jauh kampong aku ni...kalau drive pon bukannya dan dan leh sampai.....kalau flight pong mana ader sampai tgh malam......i luv my parents,my family...

but last nite tgh bergelak ketawa masa makan with my clicks... abah sms...MAK SAKIT DR TGH HR TD....aper perasaan korang kalau dapat sms mcm ni....i know my mum....jarang sakit....but her jantung mmg ader prob....terus aku rasa mcm ader satu benda yg dah stopkan masa waktu tu.....Ya Allah....Tuhan jer tahu....

7 atau 8 tahun lepas pernah jadi....My mum pengsan coz of her jantung can't pam darah.....sampai doc pon cakap xder harapan......so dat's y la aku berkeras nk balik gak...watever happen......She's my mum.....If anything happen sudah tentu aku akan menyesal.....My frenz advise to wait until dis morning...but sori guys...I can't....i sure if ol of u dalam situasi yg sama korg akan buat perkara yg sama....aku paham ader yg risaukan our keselamatan..yer arr....both of us pompuan....bahaya bergerak memalam.....

Anyway thanks to all yg banyak mendoakan keselamatan me n my sis juga yg mendoakan kesihatan mak......Terima Kasih gak pada yang mengambil berat...yg sanggup berjaga....kol me selang dua jam sekali masa aku drive mlm td...terima kasih beb.....Mlm td dgn mata yang mengantuk...dengan badan yg sangat letih.....dengan hati yg sangat susah dan resah...agak banyak insiden yg bahaya sbnrnyer......but alhamdulillah sampai gak ke kampong...walaupon hampir sepanjang jalan aku rasa berair mata ni....

erm....sampai kampong pagi tadi tgk muka mak...alahai sian mak....x lalu nak makan....but she makan mihun sup agak banyak gak...since i'm on diet dan hanya itu jer makanan yg boleh makan.....so dia pong nak makan tu jugak ......for my mum anything.....kalau aku kene golok gadai pong harta benda aku...mmg aku sanggup....

Bila jadi macam ni baru teringat pesan abah.....SIMPAN DUIT.IF ANYTHING HAPPEN KORANG BOLEH BERGERAK......yup...abah betul.....nasib ader saving....

Ader 1 lagi yang agak happy kan aku mlm td.......bila my abang came to my house....we talk about our mum la.....Alhamdulillah..finally he came back to us...... :( ... 2 bulan lepas ader sedkit salah paham among our family...n i miss my bro ni...lama x tgk muka dia...n alhamdulillah di sebalik kesihatan mak yang x mengizinkan tapi Allah bagi balik aper yaang our family hampir2 ilang.......Alhamdulillah,.,......DISEBALIK KESEDIHAN ADER JUGAK KEBAHAGIAAN YG DATANG.....hari ni jer 4 kali abang kol aku.....i luv dis.....

now my mum dah ok ckit...kadang2 sbb anak2 balik jd dia pong dan dan la sihat.....but we still berjaga2......

THANKS TO ALL....N LUV.....

No comments: