Wednesday, June 9, 2010

Lagenda Budak Setan....

erm.....Finally last nite i watch it wif my siblings.....wif my abang n sis...both of them kene paw lah oleh adik ini.....huhuhuhuhu...bukan selalu kan....adoi..

>> If korang pernah rasa di tinggalkan better jgn tengok...huhuhuhu....bukan aper takut x leh nak tahan sendu nya nanti...hahahahaha...betul beb....banyak sgt scene yg buat aku bertakung ayaq mata......

>> kesian dengan Lisa......erm....yer la....she try to setia pada yang satu...tp tu la kadang2 kita hanya boleh merancang tapi Allah yang menetukan segalanya......Cinta kita kepada Ibu lagi kuat dari cinta kita kepada teman kiter sendiri sebenarnya.........n amik masa yang sangat lama sbnrnya untuk kiter melupakan cinta yang pertama.....adoi.......Pengorbanan yang sangat besar......n aper pong aper yg Lisa buat tu betul jer pada aku...mmg kiter ada hak untuk membantah permintaan mak....tapi Syurga di bawah telapak kaki ibu ok.......so nak x nak MUM NUMBER 1.....Penyesalan dengan aper yg dah terjadi adalah pengajaran untuk hidup kita.....

>> Farid Kamil....ok...credit to him la....dia buat aku akan pegi tgk citer itu untuk 2 3 kali mungkin 4 5 kali........hehehehe...sangat romantik dan sabar ok...adoi...aku xlah minat sangat dengan Farid but seriously since i'v watched this movie than i like him......ayooo......ya Allah seribu rahmat kalau dapat laki cam tu.....hahahahahahaha

>> Que Haidar......sangat terror ok...dia buat aku lak nk masuk dalam screen tu n gaduh ngan dia...hahahahahaha...yer la geram aku.....boleh ko pukul pompuan cam tu lak......erm...but dia mmg ader hak nak buat camtu !!!!! coz dia husband tapi janganlah melampau sampai camtu...dia sepatutnya bg masa yg cukup untuk Lisa terima dia sepenuhnya......

>> Fazura.....sangat kesian..adoi la....sakit dowh bila kiter minat org n finally org tu ader yg lain dan dalam masa yg sama kawin plak dengan org lain...nak nak pulak bla dia menangis dalam toilet bila Farid cakap dia nak kawin...adoi...Faty aku teringat kan kisah itu....pdhal segala amal kebajikan dh buat ni....hahahahahaha.......erm.......adoi...Aku tau aper rasanya bila ko pegi kenduri kawin sumbody yg ko minat.....n than give d present by ur own...shake their hand....adoi....than u have to tahan ur tears dr jatuh tau......erm...Tuhan jer la yg tau......



So....kesimpulannya aku bg 5 star...sangat terkena.....pada kawan2 yang pernah meminjamkan bahu mereka....thanks beb...Faty.....thanks a lot.....sangat la teringat sakitnya itu...adoi....mmg....Harapan untuk cinta jangan lah setinggi gunung beb....kalau jatuh...hanya airmata yg ader untuk yg ditingggalkan...sakit....tersangat sakit.....sakit dada tgk citer ni....

1 comment:

nurnadia said...

HI!! sila layari laman blog saya untuk barangan pakaian wanita.TQ^^