Monday, March 16, 2009

Nando's oh Nando's.....

Erm......Tq to patty n Abg Tiffy.....for d luvly dinner.........From Ol of us.......erm.....walaupon b4 dinner ni aku hangin dan agak takut berikutan satu insiden.....tp xper lah...mungkin bukan rezeki aku kot.....Hepi Belated besday to Puan......hehehehehe...lambat beberapa hari aku kasik hadiah......setakat ni dia lum kene surprise lagik.....xper2...ader banyak masa lagi........Giler lama dia bukak bungkus hadiah ni........Heheheheehe...jgn marah aku tau....Tp dh dia mmg sukak ngan binatang ni....... Ayooo......jap2....nk g samak jap.....eeeiiiii....dh aku kata kan jgn bg muka binatang tu nmpk....tp aper kan daya.....

Fat wif Taj........tembam kan......comel....lenguh wo tangan mangku budak comel ni.....
Black mengong la!!!!!!!!!!!!!!!!
Hbs dinner ni aku x balik terus...ader kenduri kat umah member baik ku.....no pic....coz aku rasa letih giler......

No comments: