Thursday, June 19, 2008

Bowling.....

Last friday on 13 june, aku ikut kakak aku g main bowling....department dia jer la tapi....erm....happening sampai pening..hahahahaha.....kiterorg duduk dalam satu group...group org bujang la.....yg lain satu group br kahwin...dan dua lg family group la........dis our group.......mcm iklan colgate la pulak.....(tp aku rasa mcm suria baja hitam.....)hehehehehe.....ader aku,kakak,kak ida,kak ina,amir,kak leen...kak leen main 2nd game....lepas dah suka2 sbb org celebrate besday dia.... ni plak group br kahwin....hehehehehe....(white shirt) kak,ina,abg eddy,kak mas n abg long...ABG LONG???LONG JAAFAR???ORG PERTAMA JUMPA BIJIH TIMAH.....hahahahahaha.........jahat giler dia ni...aku geram jer....aku masih belum berkesempatan nak balas dendam...abg eddy pong sama...korg tggu la nanti.....hahahahahaha......
ni plak waktu penyampaian hadiah..... x leh blah btl waktu ni......riuh nk mampos...padahal baper org jer.......

pastu sempat lg celebrate besday Rozeleen....Hepi Besday...... siap main calit2 kek...ini yang aku pantang ni....sbb aku org 1st kene...pastu aku pas plak kat kak leen...tp bila kak leen nk blaas dendam jer aku kata la kak mas yg mula dulu......korg bygkan.....diorg dua org tu main kejar2...bergegar bowling tu....

dat's all...mcm x der mood sgt nk update pasal bowling ni....sbb menyampah dgn perangai org tua yg tamak,.....(sesetengah nyer jer la....x sumer....)sorry....dis is my blog...so...suka ht aku la kan...yg lain ttp njoy...

No comments: