Thursday, June 19, 2008

P.S. I LOVE YOU....

HA......aper yg aku buat smlm???ni ha....kat bawah ni jawapannya....saja jer....dh xder nk wat aper2 pon kalau balik cepat.....ermmm nice story...
kisah perempuan yg kematian suami....but still dapat surat dr husband dia..yang mana pd setiap penghabisan surat tu ada P.S. I LOVE YOU.....secara suprise la..starting dr besday dia.....n blablablablabla..nk tau lebih2 bayar!!!!!!hahahahahahahahamamat ni hensem kan???????cewah!!!! tergoda mak.......
ni jer la penontonnya.....percaya x ????..g tgk wayang....penonton 4 org....siap buleh makan maggi......boleh tukar2 tempat duduk.....boleh duduk atas tangga (aku & rina)...boleh tdo sampai kaki pon kat kerusi depan (rina...boleh dia tdo pdhal org tgh layan...)......boleh kacau penonton lain (aku terutamanya)...pastu nk g toilet siap jinjing kasut dalam wayang(rina)...siap mintak pause movie lg(fatty & natty)..sbb nk g masak maggi.....memcam boleh....tp kat hall kat opis aku la....kalau kat TGV atau GSC.....mati kene maki dgn org...hahahahahahaha....antara ayat yang suka adalah.....SOBBING.....hahahahaha.....pastu siap bunyi motor pon nk ditulis dalam subtittle.......hehehehehe....kecohnya tgk citer ni bila berlakunya kekeliruan (ayat x boleh blah) bila terlalu banyak surat yg dibc oleh heroin........(aku la yg always keliru.....)dah dah...aku nk wat kejer plak....daa....
P.S : I LOVE YOU....SOBBING....MOTOSIKAL LALU.....

No comments: