Wednesday, January 21, 2009

Sontap Menyontap.....hahahahaha

ahacks......lets we terjah kronologi peristiwa di bawah ini......


>> 4.00 pm....try to kol abg Nuar...but he x pick up...erm....so me settle my eork 1st...
>> 5.00 pm....Dpt pon Abg Nuar...He said he otw nk p amik kek at PJ....so me still got
something to do...
>> 6.00 pm....Aku sampai kat Giant Kinrara.....Pusing punya pusing punya pusing sementara nk
tunggu Fazlina nyer family sampai....xkan i berumah tangga plak kat umah dia...
lain plak citernyer kang.....kol abg nuar suh beli segala mak nenek belon bagai
>> 6.30 pm....Terpacak dh aku depan umah c Fazlina ni....dh kul 6.30 ni tau still xder saper2 lagi
ni.......hujan dah turun...aku terpaksa la berumah tangga dlm keter....
>> 7.00 pm....Busu n Iwan sampai......ok...so i can masuk la ke dalam umah itew.....but mak n
wo x sampai lagi...adus x leh sampai ni......kene buat plan B...di mana melengahkan
c Fazlina......Kol kol kol n kol...Tipu sunat ni tau....

Me : Kak lyn!!!!!kat mana????
Fazlina : Kat Subang....kenape??
Me : Keter saya sangkut la...x leh start...Kat Giant ni...(Tipu sunat)
Fazlina : Xper2...awk tggu sampai akak sampai(pdhl aku kat umah dia)
Me : ok2 (aper la yg dia leh buat..2x5 ngan aku jer...hahaha)

>> 10 minit....Mak ngan Wo sampai...sumer dh ok...makanan dh hidang....nest plan
mcm mana nk kenekan dia...coz sumer keter ktorg dkt 4 biji terpacak depan
umah...suggest by Busu...tutup lampu...coz she didn't know wat we will do
inside....ok...everyone agree...n me go to ask permision from mak,abg nuar,
n wo......

Me : Mak,Abg Nuar,kalau saya nk korek ckit kek tu boleh tak?????
Nuar : Ambik la...awk nk buat aper.......
Me : Saya 'kecepek' kat muka Kak Lyn.....
Nuar : Ha!! amik amik....(penyokong kuat ni...)

>> So me korek d kek.......n sengetkan ckit kek itew....supaya tidak nampak akan kecacatannya..

>> erm...around 7.30 besday gurl sampai di depan umah.........n tipon mak bunyi...she asked her
mak to switch on d lampu....hahahahaha......x dapat la...coz ktorg yg ader dlm umah....huhuhu
sumer just let fazlina to open d door using her kunci......she open sendiri la maksudnya...
than.....1 2 3 ......
ini lah hasilnya....hasil dari Moist kek + peanut butter + sedikit minyak n beberapa bahan masakan lagi.....hahahahahahahahaha....cun la u......di belakang itew adalah pembelot....

hehehehehehehe..........





so hepi besaday to fazlina n hepi annivesary to both of u.....

p/s: hampeh c danny...caz he said dia agak nervous nk kene kan kak lyn dia....mengong tul,.....

No comments: