Monday, January 5, 2009

Tahun Baru? Azam Baru?

still xder azam baru lg....but dh ader org yg dh cabar diri ku ini......selama mana aku boleh tahan nafsu makan....means DIET......if aku berjaya turun segala aper yg aku mintak akan dapat.....huhuhuhhuhu...Dengan berani dan lagak sedikit kePOYOan aku menyahut cabaran la cabaran orang itew.....

ps... hei beb i pnh buat tau...u jgn tau.....i berani tau.....

Antara keINGINan ku itew adalah :-
>> LG ESPRADA (coming soon)
>> Tolong cat rumah ku itew......
>> Teman ku ini berjalan2 kemana sajer yg aku suruh...
>> N I NAK SHOPPING SAMPAI DUIT MU ITEW HABIS...YEAY......

WE WILL C.......


ni belum hbs lagi tau.....nnt i update lg kalau teringat....u sendiri yg cakap kan...ANYTHING I WANT...... U R D BEST BEB n I LUV U BEB.....hehehehehehhe

No comments: