Friday, July 16, 2010

All about me

yup....it's all about me...means my fb...my blog n myself..........ader pernah aku peduli org lain ker??????

>> masalah bila ader org tua yang sememangnya di usia 'tua' yang sepatutnya dah memahami asam garam idop.....liku2 idop...buat2 x paham dengan segala kejadian di depan mata..........Dia suddenly jadi buta mata...pekak telinga........Dia try to play d games....ayooo.......sangat payah untuk aku la....i'm trying to do d best but once ader gangguan2 yang x sepatutnya adakah aku akan bertahan....ntah la.....sabar aku ader batas nya....n for me xder makna nya aku nk berebut....yes i can fight if i want to but it just showed how stupid i am i think......it's so complicated rite now....alhamdulillah incik ini sangat bekerjasama dengan aku walaupong ader masa ko rasa mcm ko dlm pertandingan tarik tali.,...



>> adoi....wat i'm suppose to do ?????????? can anyone explain to me.....now i plan sumthing to release out ol of dis thing.......n try to know incik dgn lebih lanjut........ol of my sis . bro's ask me to stay....fight kalau perlu...yeah i know that.......but sumtimes ader on n off.....never mind.....anyway aku sangat berbangga dgn sumer yg ader sekeliling aku skang.........thanks a lot beb.......really luv ol of u......

No comments: