Monday, July 26, 2010

Cameron on 18 Jul....

erm....1 of my fav place Cameron Highland.......

erm....susah nak cakap....mereka2 yg selalu ader di sekeliling aku skang adalah mereka yang sangat menoyokong dengan aper yg aku buat skang ni........include my family.....ini bukan kerana SS ( Syok Sendiri)...tapi kalau dah dua2 green light untuk know each other aper salahnya kan....sangat susah dengan keadaan skang...nak x nak kene telan jer....Aku BUKAN SAPER2 LAGI......tapi dalam kata erti kawan pong aku nak la ruang sikit.......tolong la paham.....we r trying to know each other...we r trying to learn something new....aper kata bagi ruang sikit kat ktorg.......ayoo.....aper kata korg kat tpt aku...n aku kacau...adoi....x tau la...skang ni dah 30-70 jer.......let it be...everything macam melayang jer skang ni...means melayang sampai susah nk capai......... Thanks to be wif me....skang ni buat bodo jer la...x guna gak nak betulkan aper yg mmg salah....dan x guna gak kalau kiter cuba salahkan aper yg betul...ko ader hak ko...n aku pong ader hak aku sendiri gak....tapi.....ader yg cuba bermain api.....benda2 mcm ni yg kadang2 buat aku sangat down !!!! on and off......ada dan xder.....biarkan la.....pikir tetap pikir...TAPI X GUNA MEREBUT SATU YANG X PASTI BETUL MENJADI MILIK KITA KAN.........
Duit,Masa dan tenaga bukan la perkara yg besar bagi aku...sbb ini sumer rezeki dari Tuhan....Let's susah sama susah dan senang sama senang........yang ni mmg hak kiter sendiri...xder saper yg boleh pertikaikan.........dat's wat can i say !!!!! yer mmg kadang2 ader yg bertanya saper isi minyak keter???? saper belanja makan?????? aper la nak di kisah kan sangat....asalkan aku x mintak duit korg sudah la !!!!! mind ur own bisnes..dan jangan cuba nk bermain dengan api...bila kecik memang la kawan but bila besar dah jadi lawan...so berjaga-jaga lah.......org lain pong ader hati dan perasaan....cuma kadang2 kiter mls nak bermasam muka so sumer benda pong jad benda gurau,.....

No comments: