Monday, March 24, 2008

Congrats.......Zaira n Sham.....

>>>ERM...Last SatUrday....aku ker Tg. Malim....coz one of our frenz bertunang....erm...dr melepak kat umah....aku g la menolong...lgpon mggu ni ramai yg ader kenduri n company activity......so x dpt nk g la majlis zaira n sham...ktorg ni kira wakil la.....7.30 dr shah alam....mmg niat nk pg awal sbb nak menolong la...then arrive there around 8.15 am....terus ke umah zaira...best beb jenjalan pepagi.....keter pon x banyak...masuk plak kawasan kampung...erm...agak confius gak la nk ke rumah zaira ni...tp alhamdulillah selamat gak sampai....erm...sampai2...terus ke dapor n tolong la aper yg patut...
zaira......
antara barang hantaran...
zaira wif my sis....
>>>TAPI ader satu bab ni,sesaper yg kenal aku mesti nk gelakkan aku...permintaan c zaira suh aku jd mak andam...ergh.....hahahahahaha....aku mcm x percaya jer...ader gak org percayakan aku...suh make up kan plak tu...kalau suh aku berlumba tu,aku mcm berani la jugak nk terima....ni suh aku make up kan....ko buat mak seram zaira.....tp xper for my sis,....i will do everything for u.....since only aku jer yg ader...u have to percaya la kan hasil kerja tangan akak ko ni...hehehehehe....si sham plak berpoloh kali juta telipon...pastu x percaya aku nk kerjakan muka c zaira....takut sgt aku jd kan TUNANG dia badut...ehhh...jgn memain ngan mak yer nyah.....
mak andam?????

it's only u....our sis....
>>> Lebih kurang kul 12.00++ (kalau x silap la..)sham n family sampai....so, diorg lunch dulu...yer arr org dtg dr jauh kan......better makan dulu....erm....xder ramai sgt pon jemputan....tp agak meriah.....hehehehehe....tp waktu ni aku mmg x puas hati dgn c zaira....sibuk betul dia nk menjenguk sham yg tgh makan betul2 depan pintu bilik dia......ei...baper kali gak la ktorg tarik dia.....zaira..zaira... sham......

di saat2 menunggu menjadi tunangan org....

>>> Erm.....dalam kul 1.30 hbs la sesi meminang.......sekejap jer....baper hantaran tu biarla rahsia...hahahahaha...bukan aper...itu hak diorg...aku x mintak permission pon nk hebahkan baper hantaran....so better aku diam jer....nk wat camner....privacy org kene jaga jugak kan....

wif sham's mum....... finally, u did it.....

congratulations from ol of us...
>>>Sham ckit punyer suker bila org panggil bergambar....suka giler....c zaira pon sama.....aku rasa mcm nk bom jer....yer la...saper x suka beb.....akhirnya ader gak ikatan walaupon belum sah but at least ader gak harapan.....for both of u congrats again.....Sham ader gak memula tu buat muka malu2 dia tu kekonon....eiii......x per...xper...ko tggu biler kiter hang out reramai nanti tau..

dis picture zaira wif her schoolmates.......

No comments: