Monday, March 17, 2008

Hati Aku Cerita Aku la...

erm.....for d first time.....smlm aku duduk umah tanpa melakukan aper aktiviti...kecuali tgk tv dan tdo berganti-ganti...huhuhuhuhu.....smlm mmg xder mood nk p memana pon....so, once mood mls nk jejak tanah tu menyerang,better aku duduk kat umah....dr aku kuar tp muka cam cencurut....huhuhuhuhu......
punca mood tu muncul?????aku pon x sure dr mana!!!tp aku pasti bila aku dpt mesej dr sorg makhluk allah ni.......aper2 jer la...ko nk kahwin ker aper ker...terpulang ler...dh sampai jodoh ko...aku pon xleh nk wat aper2....aku senang jer...aku dh pernah kene sblm ni.....so dgn mudahnya aku leh anggap aper yg ko ckp kat aku dulu tu hanyalah satu joke ko kat aku...no hal punyer la....tp sblm aku terkena utk yg ke3 kalinya...baik aku bgtau korg satu perkara.....

SOME BOYS R STUPID.....SO IF U MEET SOME OF THEM...JUST
THROW ROCK TO THEM....

erm...i really meant it..hahahahahaha....very d jahat la aku ni...tp mmg btl pun...penat tau bila jaga hati orang jer memanjang....skang ni i can't wait for d end for dis month...nk blk kampung.....aku nk duduk kat laman umah...dan tggu hujan turun...biarlah.....demam tu perkara ke1000000...
last year pon aku wat camtu........kalau boleh skang jugak aku nk p beli tiket bas n balik kg......bila keadaan ni jd lg....i'm think i'm lost......x der benda yg berubah kan....sumer sama jer perangai......erm.....nk ckp lelebih pon dh x guna.....
xper ....akan sampAi saat dan ketikanya utk sumer org....betul...allah dah ttpkan utk segala aper yg dirancangkan oleh manusia...aku hanya boleh mendoakan korg bahagia...itu jer...aku x per...aku ader mak bapak aku lg......lps ni leh aku ngadu aper2 pon kat dorg..xyah susah 2 nk jg ht org lain...Hati sendiri pon kdg2 x terjaga....DAMN!!!!!!!!!!!

No comments: