Monday, March 10, 2008

Kerusi Hikmat


ahacks...last saturday, blk dr kejer dgn tahap kerajinan yang maksimum...aku p la umah opah aku kat cheras....blablabla...biler sampai dr jauh atuk ngan opah tgh kemas stor ropenyer...bab ni aku plg suker...sbb dr kecik mmg ktorg adik beradik selalu ker sini...so memcm la aku aspek ktorg akan jumpa hasil pengemasan stor ni....aper yg aku terkejut kerusi kat atas ni la.....dr usia pakcik ngan mak cik aku bujang trang tang tang...sampai ker zaman aku sampai diorg pon dh ader anak dah....so tolak campur bahagi tambah darab ....lebih kurang 30++ tahun dah kot usia kerusi ni...tp kalau umur aku dah 23....diorg dh nk buang dh....yer arr dah uzur...kalau aku duduk pon seksa jenazah.....hehehehehe....kerusi ni la tempat memanjat......punca bergaduh(sbb berebut)...mmg banyak kenangan...opah ngan auk pon tau ktorg sayang kerusi ni....tp nk wat camner....dh lama sgt kerusi ni...

No comments: