Monday, October 20, 2008

mana pegi sabtu????

Hr sabtu pegi mana??????...aku kojer……erm…hbs jer kejer g Kg.Baru tapau lauk….n aku dah kol opah….ckp ngan opah….x pyh la masak……kesian gak kat dia…..yer la aper g aku tau for sure dr pagi dia dh penat sbb masak kan rendang for his son open house……cik aim ku…..

so blablabla…..lepas makan lepak2 jap……pastu sementara opah g mengaji aku n kakak amik ‘KETUPUSAN’ g Jln Tar……Since b4 raya hr tu x len pg….Xsempat……Giler …..Org x ramai….yg ramai pon area Masjid India….Maybe sbb kt pon br jer lps rsya…dat’s y xder org kot….

jln2 jer…..than just buy tudung putih for my opah……sbb dia terlalu suka tudung putih lgpon dia ader geng marhaban…..suka opah aku…..

lebih kurang kul 7.30pm……terus g umah cik aim….umah dkt2 jer sbnrnyer….tp kalau x der hal @ kenduri aku lebih senang lepak umah opah……erm….aku tgglkan dgn gbr ek……

with cousins,opah n my makcik la.....

No comments: