Monday, October 20, 2008

Tg. Malim


I think…dis year aku rasa aku lah PENGUNJUNG SETIA Tg.Malim….hahahahahahaha….Dalam sebulan paling busuk pon…mesti aku turun sekali punya lah…hahahahahaha…..Giler…..
Hasni n Arif
Tp lepas kejadian yg agak menyakitkan ht aku hr ni, I don’t think yg aku akan turun mcm ni lg….cakap mcm kel……saper yg x sakit ht kan???kan???kan???

Eh……..aku bukan nk citer pasal ni…aku nk citer pasal kenduri kawin best fren kakak aku………Hasni…..Dia ni aku rasa mcm kawin main2…..bila ktorg sampai….terus g bilik pengantin…..boleh dia yg dah ‘ayu’ tu melompat tgk ktorg sampai…giler betul….xder herannyer dia ngan baju dia yg merelip tu….ngan ntah aper ntah yg banyak atas kepala dia tu…heran aku…pastu waktu berarak boleh dia sembang ngan husband dia bagai nk rak…pada hal camre man kat dpn nk tangkap gbr dia tu….hasni…hasni…..aper hal pon…selamat pengantin baru…….err....gambar ni aku x leh blah...tambah plak c LARA yg terlara ni duk sblh aku...nk ketawa jer aku tgk dia.....

No comments: