Tuesday, October 28, 2008

Open House oh Open House….

Hari lain bulan lain x leh buat ker open house ni?????? Aku ni kalau dtg malas aku ke mana pon aku x nk pegi….Tp nk wat camner ht kenkawan kene la jaga……Ha…kali ni aku dah terlambat ckit g umah Linda…Mana x nyer…….perut aku meragam 1 hari suntuk…..naik lembik aku di buatnya…..dgn sakit kepala lagi…kebelakangan ni selalu sgt sakit kepala….tu yg buat aku malas nk g umah org tu…..Back to my frenz open house…..Cian betul dh dua tahun turut2 sbnrye…asal dia wat open house jer mesti bertembung dgn besday dia…dan dua tahun turut2 la org yg sepatutnya beli kek x beli…….Kesian betul…..Nasib la aku bwk kan hadiah untuk…at least dia merasa la ader org igt akan besday dia….Takperla Dekda….Nnt tepat 28hb I will surprise u…..lalalalalalalalalal……

No comments: