Tuesday, December 16, 2008

Kg Baru again....again...again n again

erm...Last Nite ktorg g mkn kat Kg. Baru......Aku mmg suka kedai ni.....walaupon most of d time ader ramai org kat cni...tp aku tetap suka kedai ni...........
ermmmm....yummie......Mix Lamb Chop
n smlm for d 1st time ader plak sorg mamat ni nyanyi la plak...not bad....sore dia....best best best Fazlina Mysterina wif her husband Mr Anuar Faun (walaupon dia yg selalu lost)......hahahahahahahaha
setelah berkurun x mkn semeja....huhuhhu...aku x tau la...kak lyn ni dia hyperaktif tau...pot pet pot pet all d way pergi dan balik...dia x reti bahasa penat tau.....nyanyi la bercakap la....on d way pegi aku berharap cepat sampai kat Kg Baru.......Bila balik plak aku harap aku cepat sampai umah dorg........adus....
Yg ni plak...mamat ni sampai bila ktorg sumer dh hbs mkn...konon berjanji mcm dia yg sampai dulu... x leh blah btl....
**guna kamera baru ni**weeeeeee

No comments: