Friday, December 19, 2008

The Mines.....

Adus....smlm x pasal2 aku sampai ke Mines berjalan.....kekonon nyer dua org makhluk tu nk g tgk henfon.....aish.....yo yo oo jer....tgk x banyak mana pon...huhuhuhuhhu....bergmbar jer lbh...dh tu lg satu sibuk nk bg ikan makan..... lampu agak meriah kat cni memlm....ramai gak couple yg merendek kat cni....aish.....x sesuai yer.....
ni gaya bila Fazlina Mysterina dh hilang kuasa magisnyer.....dia punyer pot pet pot pet ttp di takuk yg sama......
tgk tgk tgk....adus......

alamak...pakcik ngan makcik dh la inter prame pastu buat muka terkejut plak.....adoyaiii.......
kak lyn hanya tgk jer kedai pabret dia iaitu kedai langsir(sbb dah kene sergah)......ya rabbi.....dia ni kalau dgn langsir....x boleh dipisahkan...esok kalau dah anak ramai dan xder bajet nk buat langsir dah...mmg dia x yah risau la....aku rasa dh lbh 4 atau 5 kali kot dia tukar langsir.....giler.......

n dis time aku dh naik sawan tggu bebudak 2 org tu pegi bagi makan ikan...mmg xder kejer......

siap pakcik2 teksi yg pada mulanya cuma duduk kat tepi tangga pegi join dak 2 org tu pegi bagi makan ikan.........
p/s: my pren said dat skang aku dah rajin update blog coz i have a new camera...but to me, sampai mggu depan jer boleh guna...after dat i want to give it to my abah.....bu if my abah xnk use it aku agak hepi gak....huhuhuhhuuhu

No comments: