Monday, December 15, 2008

Pc Fair - KLCC

Smlm berjaya gak aku ke KLCC sekali lg....atas alasan nk g Pikom Pc Fair.....hehehehehe...kekonon nk beli kan abah punyer Pendrive.....Kekonon la sgt....hehehehehe...ok la...sbb aku boleh 4gb for only RM 25.00......agak berbaloi...tp kesesakan nyer x pyh ckp la...dorg ni x reti nk blk kot.....
akibat kesesakan yg teramat sgt so xder gbr yg d snap di situ...


Dan aku berjaya beli digital camera yg baru selepas yg lama itew di musnahkan adik ku yg pada ketika itew masik kecik sgt...kalau x mesti dh kene jotos.....hehehehehehe...i got RM 200 discount...hehehehehehe...aku suka aku suka... Kak Lyn pon beli jugak........Eh dia beli yang paling mahal sekali.......huhuhuhu
Dan aku juga menjadi pengumpul recycle bag semasa di sana.....hehehehhehehhe.....

n my sis dapat nie......Laptop skin......pon murah jugak....

No comments: