Wednesday, March 4, 2009

mc oh mc....

yeza...today i'm mc.....since my kaki dh simen so i need to rest....tambah plak ol my fwenz so bising......ol of them just push me to take mc.......but i need to follow up wif doctor d tingkat 4 itew.....n today... i already open my simen...coz my kaki semakin sakit........i dun know y.......but i think i want to try cara tradisional plak....Blacky said his father can do it........Insyallah mana la tau.....

n rite now me at my sis office.....i need to bring my sis to register for her driving school........n some of fwenz said "boleh percaya ke si kakak tu nk bwk keter" hahahahahaha....aku pon agak was2 la....hahahahaahaha...just wait n c.......erm.....i wish my kaki akan cepat baik as soon as posible...susah la nk bertongkat ke sana sini.......n susah gak nk g karaoke,watch movie, n jenjalan.....

anyway thanks to abe...kak pat...rina...sha....farah....n ol of my fwenz....thanks a lot....

No comments: