Tuesday, March 10, 2009

P.I.C.N.I.C

YEZZA…YEZZA…..okies…saper ader tgk tv sabtu mlm n tgk blog ku ini sudah tentulah korg dh tau gambar yg sarimah yg d-link kan itew kan????

But me x excited to story mory about dat…walaupon…..but i am excited to show n story mory about our xtvt yesterday……

Erm…..aku ni bukan lah jenis paksa….but aku x suka kalau plan yg disusun cantik x menjadi…..so…pg smlm bila aku bangun n tgk kat luar mendung jer aku dh ckit down…coz our plan ialah mandi manda….dh la cuti 3 hr kann…so harus lah mcm x best kalau x jd…….erm….amik keputusan g dulu cheras…ujan x ujan blkg citer…..

Sampai Cheras…ujan lebat giloz…mecurah2…dlm hati ku ini dh sedih…hukhukhukhuk…..x jadi nk mandi….huhuhuhuhu…But aku kuat kan kata hati ujan ni xkan lama….msg punya msg….Farah pon dh siap sedia dgn bekal sandwichnyer…..so on je la….Aku cakap dgn Ina ujan x ujan on jer la……Ok sumer setuju…..Kul 11 kumpul kat Matrade….Semalamnya janji kul 10 ni…..huhuuhhuhu….

Ok la kan tepat kul 11 sumer dh ader…..EXCEPT BLACK!!!!! Mangkuk tul….Katanya tggu ayahnya kejap…..ALASAN!!!!! Dekat kul 12 br Nampak batang idong……hishhhh…Org sempat g sampai PJ tau……
Ujan ttp ujan …Dalam keter aku still pot pet pot pet mengatakan ujan ni x lama…..hehehehehehe…n otw ke Waterfall ni c Ina sempat tdo…..Ya Rabbi…katanya sakit kepala…Pegi takat Semenyih jer sbnrnyer…tp dalam keter segala benda ktorg Pongap…..

PONGAP means MAKAN……(bahasa org perak)
N Finally im rite…….YEAY……….ujan dh berenti waktu ktorg sampai…..hehehehe…akak sukak akak sukak…Bab main ujan or picnic ni bg kat aku…aku suka tau…..Mula2 cam segan la jugak coz ramai jantan dr pompuan…but aper aku peduli sah2 la aku x kaco ko….dan ko x kaco aku…dh la….
Our xtvt only MANDI + MAKAN + MANDI + MAKAN……..

Ni aku tgh soal c Black.....Betul ke dalam tu...cakap betul2 Black!!!!Finally dia memang menipu...terlalu dalam utk org mcm aku
Ni Black tunjuk skill
Best kan....

Ni aku tgh soal c kakak plak....Mana ntah dtg aura penakut dia......

Best woooo



Farah plak tunjuk skill
Ni sesi memujuk sebelum kene tarik la ni....

Yg x best nyer bila c Black Giler paksa dan tarik aku ngan Ina g tempat dalam…Mengong….ko yer la pandai berenang….Kalu org x pandai berenang ni lemas ko nk jwb aper dgn EN ANUAR kat Langkawi tu ha?????? Menjerit sakan aku ngan Ina…..Mcm Histeria


Time ni c Black tgh mengadu sakit dada........


Last pic.....

….hehehehehehehe…..N korg nk tau, Black x abis2 tunjuk skill baling batu dlm air tu…ala yg 2 3 kali punya melantun batu tu…..Tp dia berenti tunjuk skill bila aku kata kat dia mcm ni

“ BLACK!!! KO BALING LA BATU TU….KO TAU X , SBNRNYER BUKAN BATU YG KO BALING TU…TU TA*K YG HANYUT TU DH KERAS” hahahahahahahahaha……Terus stone dia….hahahahahaha….percaya cakap aku…..hahahahhah…..sampai ke sudah xder di buatnyer……

NEXT TIME KITER G RERAMAI YER......

No comments: