Sunday, March 29, 2009

Small Heart.....

erm....12.06 am once i posting dis issue.....so satu hari yg agak payah dan risau bagi aku once 1 of my click mintak tolong untuk satu exhibition utk promote our office...Matrade Exhibition Convention Centre at Putrajaya International Convention Centre....erm....it's not d big deal lah for me lg pon i am single...no wonder sesenang jer aku setuju nk tolong....kan????

Alhamdulillah selepas melalui 1 hari yg sangat panjang....me n my click berjaya lah.....Actually b4 aku pegi ader satu kejadian yg ntah aper2 ntah means x masuk di akal lah.....UKNOWWHOUARE........Tapi xper......tp sekarang ni aku jadi very dissapointed once aku dgr satu ayat yg sangat2 buatkan aku tawar hati........erm...mak selalu pesan aper pon yg org buat pada kiter terima jer...kalau jahat biar Allah jer yg balas.....Tapi kalau baik....kiter kene balas baik......Dats all...

Skang ni aku kat opis to print our FLYERS.....Semalam x tdo coz terpikir2 boleh ker aku yg dh bertahun duduk bahagian Akaun tetiba gi buat Sales plak....letih beb...smlm masa htr barang dh angkat barang2 berat.......Pastu patah balik opis nk amik barang2 yg x cukup........Keter ijau ku itew dh bagaikan lori.....Hari ni pon bagai nk rak angkat barang....hukhukhuk.....

So, untuk 3 hari ni aku nyer pejalanan macam ni

Friday - Shah Alam - Jalan Duta - Putrajaya - Jalan Duta - Shah Alam...
Saturday - Shah Alam - Sentul - Jalan Duta - Putrajaya - Jalan Duta - Shah Alam
Sunday - Shah Alam - Sentul - Putrajaya - Jalan Duta - Shah Alam

Penat beb...travel jauh....badan sakit angkat brg berat2.....But still ader bunyi...WAT CAN I SAY BEB!!!!!!!

Tapi aper pon alhamdulillah rezeki tuhan...Kerja kerana Allah......

Allah bagi kiter mulut bukan untuk kiter membangga2 kan diri kita.Sekarang mungkin kiter kat atas beb...Esok lusa kiter blum tau.......

No comments: