Thursday, June 18, 2009

alalalalalalalalala

>>alalalalala......ayoo...aku sudah pening lah....mana x nyer...kebelakangan ni banyak sangat org meng-view blog ku n frenz....xder hal la....just to mentioned here.....aku start blogging since last 2 years.....bila mana kak azlinah ku itew mula2 bukak blog...wah mcam menarik....mula2 ader la kemalasan.....yer la....ko nk mula satu2....nk belajar...but lama-kelamaan it's fun...i really enjoy it...
>> Than ader 2 3 org yg terpengaruh dan sudah pon mempunyai blog sendiri,....Blog ni satu kepuasan tau...u can read n write watever u want tetapi tanpa meng ciplak harta benda di laman org lain.....No hal la kalau u just want to follow d idea such as...fun theme or watever.....
>> n for anyone di luar sana.....aku ni kasar tau...marah ker baik ker sama jer....sesapa yg dh kenal lama aku xder hal nyer...huhuhu.....ok.....
>> Hr ni ader kes...ayo...i just give my advice beb...its up to u beb...either u accept or ignore....erm....once u baca x kira la kes u terasa or watever...just accept it....sometimes u will have msg maki hamun thru ur blog beb...come on la......buang la mentaliti yg ntah aper2 tu...
>> .DEEP INSIDE MY HEART means se IKHLAS HATI SAYA MEMINTA MAAF SEKIRANYA ADER HATI YANG TERASA DAN TERGURIS........Aku pon sebenarnya geram jugak......tapi xder hal la........ONE FOR ALL n ALL FOR ONE.....
>> one more thing PATTY , PUAN......tolonglah......jangan selalu buat perangkap...hahahahahahaha.........Jangan sampai aku raba korang pulak.............huhuhuhuhuhu......

No comments: