Saturday, June 20, 2009

Birthday celebration

Yada yada......erm...Last nite ader besday celebration yg sangat la x hengat dunia....huhhuhuhu...1st smlm ptg,balik umah tersangat lah awal........jd both of us decide to have dinner at KL...Sajer jer la...Than sementara waktu pon awal lagi,ktorg menyinggah lah di umah opah yg mana last sekali aku jenguk opah ku ini masa Hr Ibu....hehehehehe......aper punyer cucu ni.......Sampai2 jer ropenyer langkah kanan....my makcik tgh celeb besday anak nyer....erm....ader 2 org.......k la....sambut d kalangan family je la......dia mls nk nepon n ajak aku..sbb kdg2 aku ni mlas nk join.....So dorg pon tggu jer lah kalau2 aku terjah....... Besday boy n girl dh blk dh waktu ni...Yang ader dlm gbr ni xder kene mengena yer....

Than, aku cuba2 la dok roger c Ina......Mana la dorg ni kan......Ropenyer tgh tggu Boyz nk g makan.....Boyz dr Puchong g usha something kat sana...so aku pon mengajak la g jenjalan dulu...Yer la dh bese kuar2 kan..Mana mau duduk umah.....Than,janji punya janji...Buat plak tawaf kat Pandan Indah......Jumpa d boyz n straightly go to Taman Len Sen......Bobolit nk poie sano...poning palo den.......erm...we had Western there......Alhamdulillah,....Rezeki yg sangat murah mlm td..........Our dinner ropenyer ader sponsor dr someone......TAPI AKU X PUAS HATI SBB AKU JADI BAHAN....XPER...XPER...ADER BALASA NYE NANTI.....

Lepas tu...aper lg.....Plan awal nk g Danau Kota telah ditukar ke Aktiviti Karaoke.....yeay....hehehehehe....Aku la org paling suka...Sekali our rezeki ader lg org belanja.......lg la akak dan kawan2 akak sukak..........huhuhuhu....Bagai nk rak............Lagipon ol of us celeb la gak Besday c Black.........

Girls.....

Besday Boy


Ni aper kes????konon malu la ktorg snap gbr tgh nyanyi...not bad la dorg nyanyi....tp bagai nkpecah lah bilik tu................



Gambar kat bawah ni mmg x leh blah yer....Aku pon dh lupa lagu aper waktu ni...tp ini style aku tak tau la aper kene mengena nyer....x ker semacam jer tu.....

Ni 2 horang yg susah sangat nk cr lagu...
Ni lagu penghabisan la ni....MENTERA SEMERAH PADI......konon nyer dorg puas lah...tp aku rasa nk jotos jer.......

Budak2 ni sibuk nyanyi kan...c Bali dh siap tdo dah......ape la.....

No comments: