Thursday, August 20, 2009

I AM DISSAPOINTED

Kenaper dengan head-line itu?????? kerana saya kecewa dengan sikap kawan saya yang seorang ini.....Saya ader memberi sedikit tanggungjawab untuk membeli barang bagi pihak saya...But my didn't do it......n u know wat???? barang tu dh xder dh.....hukhukhukhuk............sememangnya aku sangat sangat sangat la keciwa.........................i need ittttttttttttt........................................................................................mmg benda tu aku suka sangat.......dulu aku ader ternampak benda yg sama kat Alam Sentral...but d price x worth it dengan jenama so aku x beli la.........hukhukhukhukhuk.....................................

But dun worried my fren...bebila ko mintak tolong aku....aku mesti tolong punya.....xder hal la....

No comments: