Tuesday, August 25, 2009

Thanks......

erm....Hari ni kesabaran ku dicabar oleh kawan ku yg agak lama berkawan dengan aku....erm...aku pon ckit hairan la.......u've known me since sekolah...than sekarang bila dh sekalimulut aku kata x nak...means x nak la kan...susah sangat ke nk paham.....Aku still ader mak bapak aku yg boleh buat keputusan untuk anak2 dia.......Bukan aku x percaya ubat2 atau aper2 makanan kesihatan...Tapi lets my parents handle this situation...Selama ni pon sihat jer aku adik beradik......Bukan lah nk berkurang ajar kan...Tapi sekurang-kurang nya ko paham la bahasa aku.....Malas la nk bergaduh2 ni...Masalahnya aku jer nk jaga hati orang.......Tapi ko bukan lah nk sangat menjaga hati aku pon....Sekali sekala aku terlepas cakap jgn la terasa plak......Tolong lah...mcm lah baru kenal aku semlam..............

>>Kadang2 lagi senang nk bercakap dengan org gila dari bercakap dengan kawan sendiri.....hahahahahaha

No comments: