Wednesday, August 19, 2009

SURPRISE!!!!!!!!!!!!!!!!!

OK let's foolow d plan since yesterday!!!!!!

18.08.09
3.00 pm - i call Puan's office.....i ask her :
Me : Puan , esok besday Patty kan?? Betul kan????
Pn : Betul la tut.........<>
Me : hehehehehe....ok2....chow...wa nk kuar ni nk g bank than wa g Ikano nk usha Jelly
cake...Lu cover line....
Pn : Wei....aku pon nk kuar.....Patty teman aku.......
Me : ok2....chow......

Than follow up call by call.....adus....igt senang ker ko nk berahsia dr c Patty ni.....ayohai........than sempat gak aku bertekak ngan org kat kedai Jelly tu lagi...aku nk suh dia buat benda senang jer....iaitu susun alphabet kat dalam kotak mcm yg Puchong Branch selalu buat.......tp bermatian dia kata x boleh......Kecik yo den tengok CA YA NUN ALIP tu kat mato den....hehehehehehe.....last sekali aku mengalah la.....yer la yer la buat jer la yg korg leh buat.....mencik aku....aku nk cepat.....dia plak nk lembab kan aku.....penat tau...dh la turun naik kete g bank bagai..........jadi let they do their work la....malas nk pikir...dh la cuak....kantoi ke tak.....

erm....at 4.30 pm sampai di opis...terus la buat call ke Patty.....sbb setau aku 4.30 ni waktu balik dia.......cuak beb...buatnyer dia nk naik lif aku br turun dgn kek kat tangan tentu2 la akan dipaksanya aku bukak kek tu.......hehehehehehehe....

Me : Kak, ko kat mana???
Patty : Aku kat opis la...nk gerak dh ni...nk kuar dr opis....
Me : Ha !! ko nk kuar dr opis?????? aaaaa....ok2 kak....chow.....
Patty : wei dikk.....naper????
Me : aaa...x.der aper......saje tanya.....

Than dlm lif gak la kau cuak........terus la aku tanya opismate aku.......camner ni dia dh nk kuar opis...mmg kantoi.......dlm cuak2 sampai gak tingkat 3......fuh....ropenyer dia tgh layan FB yer....diulangi FB......TOLONGLAH.................ckit nyer cuak aku........ok!!!! misi complete.......i just keep d cake dlam fridge dalam Operation...tanapa pengetahuan sesaper kecuali 2 org yer 2 org......

19.09.08

erm....Hr ni punyer citer aku yg bwk dia kuar.....hehehehehe...buat mcm bese la.......bila aku kene kuar beli barang ker aper ker for sure la terus beli lunch kan.....Memula Farah n alip follow aku kuar g bank n beli String Spray for Surprise nanti...than hantar balik dorg ke opis......amik plak Patty n bring her wif me to Uptown to Pay TM Bill....alasan.....huhuhuhu....sebenarnyer saja nk kasi dia mcm lelupa gitu yg ader sumthing for her at opis kan.......blablablablabla.....sampai aku sanggup g beli nasi ayam at SS14.......huhuhu.....sampai opis makan la mcm bese....mcm xder aper berlaku ni...walaupon since dr dalam kete on d way bck ke opis c Patty dh tegur aku dha...."DIK YG KO BAWAK LAJU NI NAPER????" Kak......kat cni ader jawapan.....sbb aku kejar masa yg ktorg dh plan tahuuuuuuuuuuuu.....kalau x nanti aku yg disalah kan.......hehehehehe
Than...sementara dia masih lepaking di dalam Meeting Room...Aku pon dengan rajinnya nk g hantar bekas kotor ke toilet....tp sbnrnyer aku menuju ke Operation Office.......habis la sumer org dlam tu jadi mangsa.....suh Ina kol sumer Jejaka2 perasan yg ader dalam MECC ni......
Thanks to Black @ Fahmi....Sham...Alip.....Ina....Puan.....n Abe yg still simpan rahsia......hehehehehehehe.......dan memberi kerjasama yg agak baik......Jenuh la mulut aku jadi macam bekas yg buat pop corn....eh ko pegang ni.....ko tarik ni...ko pusing ni....n pot pet pot pet......n thanks to Ina sbb bwk camera........luv u.....
Black dengan lemah gemalai nya membawa Butterfly ke Meeting Room...Na, nice shot.........
nnnnnnnnn................SURPRISEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Segala benda meletop....hahahahahahaha....punya la terperanjat.......huhuhuhuu...akak sukak..........

n aku bgtau le awal2 yer....maaf lah kalau gambar orglain lagi menyerlah dr besday girl sendiri....bukan salah photographer tapi salah tuan punya diri la....dia kalau dh excited seperti bese la kalau kiter pon kalau dh kene serangan hendap mcm tu sah2 la kiter nk cam muka saper yg terlibat......hahahahahahaha..........

Serves u rite beb.........yeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Memang kaw kaw kene punyer....hehehehehehehehehe..............................
i luv dis pic....it's not an action yer....it's candid !!!!!!!!!!!!!!!
Happy Besday beb.........

3 kali sangkut nk tiup ni......asal nk tiup jer ader sore sumbang.....jap2 jap2....buat hajat.....
here we go...............Aku dah kata dah...xder de gambar yg elok!!!!!

ooopsssssss..............ter over frame plak...................huhuhuhuhu..........c sham tu????????????aku rasa tgk caption yg mcm tu korg dpt agak kan???????3 gambar last sekali baru jadi........

n ktorg bagi dia guna pisau potong daging untuk potong jelly cake itew....anw .....Hepi Besday kak.......i luv u.........hehehehehehe... NJOY UR DAY BEB.........
N TO ALL...TQ FOR UR CO-OPERATION

No comments: