Thursday, September 17, 2009

I'm at Langkawi....


ahhhh....nikmat woo dapat balik kampong....utk sesaper yg masih bertapa di kl@masih bekerja sesudah la weeiii........bebawak la balik kg...huhuhuhuuhu...Alhamdulillah dgn selamat dan jayanya aku berjaya sampai ke langkawi ini walaupon air asia nyer flight smlm agak nk roboh bila nk berlepas dan landing...hampeh tul......dah la lambat announce waktu berbuka.....buat sakit hati mak jer.. n ckit pesanan to my opismate....alip....flight to seimbang yer smlm...mengong...... ha!!!! patty my mum buat gak kuih ni.....aku x tau namanya......huhuhuhu.....akak sukak.......tertunai hajat akak nk mkn kuih ni...nk beli kat param takut x sedap...so tahan perut until i got it from my mak....x sia2 permintaan aku smlm.....hari ni nk buat permintaan aper plak ye????mungkin
>> asam pedas + ayam goreng
>> gulai tempoyak
>> kari ayam
>> pajeri nenas @ terung
>> ayam @ daging masak kicap
>> sambal sotong
>> atau nasi lemak sotong........
tapi yang pasti petang ni aku nak serang param kat sini dan nak borong PULUT AYAMMMMMMMMMMM yang aku idam2 kan.....huhuuhu..nnt aku upload gambo pulut ayam tu....sbb ramai gak yg tetanya camner la ghopenyer... mlm tadi mak masak simple jer yer...
kacang buncis + ikan kembung masak lemak + petai jeruk.......pastu ader mee goreng lagi....tambah plak aku tapau dari Bakers Cottage - Chicken Pie + Egg tart + Famous Amos.........erm....melantak2.......

dis my new shoes from CAMEL...sangat la selesa memakainya..................price...hehehehehe.. 2 rat...ahacks.....n mlm td gak pembahagian harta @ baju raya dh di buat...wah meriah giler......walaupon abah memula tu agak sentap bila aku kata aku x beli sandal crocs dia...huahuahua...ingat aku sampai hati ke x beli aper yg family aku mintak........bila dh dapat my abah terus nk pakai nk g meeting PAS.......huhuhuhuhuhu....abah abah abah

n dis morning we will go to Pekan coz nk g amaik number celcom c kakak...hr tu kan phone dia ilang......so amik kat cni la....sbb kiter pakai family plan...n celcom mengong tu suh gak abah yang amik......dan lepas tu nk g butik adidas nk g ushar beg itam kat atas tu...gambar tu waktu aku tgk kat OU........kat cni aku nk g ushar jer harga bape....aku janji aku tgk jer..........huahuahuahuahuahua....percaya aku x?????? n after that my abah ajak g tukar ekzos kancil itu....weeeee...n thanks to my abah sbb buat kancil ku itu seperti baru enjinnya....luv luv.......n thanks to patty and puan coz sending me to airport yesterday.....................

No comments: