Friday, September 18, 2009

Tiru

erm....Kejadian copy Paste semasa raya ni selalu je jadi.....nak dijadikan smlm i;m going to my aunt house to pick up my baju raya....wah wah wah....masuk2 jer umah dia i saw sumthing....she bought new set sofa lah....dulu my aunt ni agak susah lah...tp alhamdulillah since anak2 dia dh bekerja ni rezeki murah lah.......tapi aper yg membuat aku terkejut set kerusi tu sama dgn kerusi umah aku.......excuse me!!!!! hahahahahahaha......hubungan between my family ngan my aunt ssangat la baik...but between me n one of her daughter adalah k.o ckit.......berlagak...x padan dengan family ko yg susah cakap nk beerlagak......n now aku amik keputusan kiter jer aper nk jadi pada dia....x selamanya idup ni nk menongkat dunia........erm....than aku terpikir la kan....since aku dapat bonus tahun ni dan masih ader balance yg agak banyak...i will paksa my abah to buy cabinet untuk letak ol d souvenir yg dia dapat dr zaman dia di proton dulu........erm....bukan nak menunjuk yer tp saja nk tgk ader tak org nk beli pulak....huhuhuhuhuhuhu.....tapi yg pasti alhamdulillah we r not BELI DULU BAYAR KEMUDIAN......bukan nk berlagak tp menyampah dgn budaya COPY PASTE......lelagi dgn org yg aku meluat mak.....Fake jer aku rasa......

No comments: