Monday, September 7, 2009

Macam-Macam

haloo......Kuih aperkah di atas ini??????erm named it as KUIH TUNGKU.....hanya org Perak atau seangkatan sajer yg reti buat.....yer ker????? mesti yer punyer....sbb selain dr emak atau opah2 di sebelah abah jer yg buat???? senang jer nk buat.......kuah nyer tu santan...dalam inti gula....sedap.......to my best fren c Jo.....ko sabar la ek...Dulu mak ader cni boleh la ko melepek manja ngan mak aku nk makan kuih ni...kalau nk tggu aku buat ko kene belanja aku berbuka!!! boleh?????? Jo sms me last saturday...he ask me about dis kuih....hehehe....kat PARAM xder jumpa yer..........
Gambo ni dari Pak Li Kopitiam......New Drinks.....Sparkling Juice....bawah Strawbery + tengah Soda + atas Vanilla Ice Cream.......sedap..................

Heheheheheeh....aper dh jadi?????aku bosan jem giler di hway nk balik umah......dari opis lagi ni lah kejer aku di satu hari di minggu lepas........
Ni pon sama ......habis la hp aku.....................

erm......dis shirt i just buy it last weekend....aku beli 6 helai......haahahahaha....my bro said 2nd raya we wear it to umak mak teh......huhuhuhuhuhu....sajer la....sbb nk tunjuk kat akak branded ader baju sama ker?????huhuhuhu.....jahat ker???????????? Nanti aku upload gbr bebuka at papa john.....superb.........teringat2 la Pizza Pocket dia.......

3 gambo kat atas ni adalah nasi ayam buatan sendiri yg agak berjaya....hehehehehehehe....selepas aku sakit hati mkn nasi ayam yg sangat la hampeh di Serambi Corner itu....sebelum ni sedap jer....naper la bulan pose ni hampeh jer rasanya.....

erm....ni plak pic mlm td......poie Giant sambil mengusung anak jiran......pening aku...bawak dua orang jer tapi mengalahkan 10 orang...mula la aura mak tiri nk kuar.....N my sis sdg sibuk memikio nk beli bahan2 nk buat biskut lah aper lah..........i followwww uuuuuuuuuuu...........

No comments: