Friday, May 14, 2010

ADAMAYA DAH HABISHHHHHHHHHHHHH

Erm.....sikit lambat la ini posting.....coz i just watch d last episode dis moning....coz have to wait for my sis from tg malim yesterday so for sure la x leh nk tgk kan....once ktorg having our dinner...i call 1 of my clicks....hehehehehe...x sabar tau nk tau d ending....i just ask her...IT'S HAPPY ENDING OR SEBALIKNYA.....ALHAMDULILLAH IT'S HAPPY ENDING.....huhuhuhuhu....so can't wait for dis morning la.....

erm.....d 1st episode aku dok tertanya2 la....aper la citer ni...time2 mcm ni ong still ader parents yg cari kan jodoh....but now i'm realize dat RESTU from our parents sangat2 la penting.......erm....sangat la ber emosi tgk citer ni ok.....sampai aku kene marah ngan mangkuk2 ni sbb memekak....hahahaha....aku marah la bila Maya x leh nak terima suami dia sendiri dari si Dani yg giler tu.....x ke hangin....hahahahaha..... pada hal citer jer.....tapi mmg aku cam tu kot..... erm...aku baru jer hbs tgk d last episode.....erm....mmg ciwek giler ..mmg betul kata patty.....hahahaha....nasib xder org kat opis ni pepagi buta....almaklumlah aku nk balik awal...so kene la datang awal...mazhab ca ya nun alip yang aku ikut ni.....hahahahaha...iklan jap.....erm...merambu ayaq mata....adoi....tapi aku x paham...bila part c Maya tu pergi nk cakap elok2 ngan Dani.....kalau dh nk blah tu x payah la bagi c Dani tu pegang sana sini....adoyai...pelik aku......Tapi tindakan Adam betul...cannot simply2 jer nak maafkan org.....

Bila tgk Adamaya ni....teringat buku Norhayati Berahim yang aku baca....HATI YANG LUKA...erm..sikit sebanyak menyentuh ketabahan hati seorang manusia bila mana hati yg disayangi itu milik orang lain...tapi aper yang Lisa tu rasa sebenarnya lagi sakit.......Jangan letak kan harapan pada orang yang dah berpunya....sebab sakit nya nanti hanya kita dan Tuhan jer yang tahu...erm....DON'T LET EMOTION RUIN URSELF......be tough.....hopefully kiter sumer menghargai aper dan sesiapa yang ada di sekeliling kiter sekarang.......Insyallah.....

1 of my clicks said.....Contohi Dani kerana KESETIAANNYA....Contohi Adam kerana KESABARANNYA....

No comments: