Friday, May 21, 2010

Fuh......sangat sangat sangat TERTEKAN.....

Adus....sangat sangat sangat ertekan minggu ni...naper la sampai mcm ni........kalau terlalu banyak keje yang nak buat.......aku x kisah....i know i can do it slowly...tapi bil;a tiba event besar ni...aku sangat sangat tertekan...... i have to go everywhere....ke sini ke sana....adoi...penat tau ke sana sini.....tapi to make everything running smoothly n b4 Godfather itu sekolah kan aku baik aku bergerak......... Can u imagine......urat terkentut sampai mcm ni......berapa kali dah nk terbabas masa drive...mana x nya.....sana sini nak pikir....suh aku buat order..aku dah order since early may...but now dengan rasa x bersalah they just told me smer order tu salah.......x dapat jerk....camana aku x sumbat telinga aku dgn headphone.........adoi...dah la barang sumer sangkut...mcm2 masalah..... masa aku kat luar i have to use my own hp to call supplier,.....pastu bila nk confirm balik dengan status barang dengan ofismate ader yg jawab nak x nak jer...adoi...bayangkan lah....dengan cuaca yang kejap panas kejap hujan....nk drive lagi...dgn suara gampang lg...adoi ..tolonglah...hari2 ader je sms masuk...dah buat order...kene ubah...dah sampai barang...salah....tu rosak ni rosak....nk doc tahun2 lepas...mana x sawan aku......
sudahnya balik kalau x kul 12 x sah.....mana x nya...bila sumer dah balik...waktu tu jer nak key n data dalam system...dah siangnya asyik MERAYAU jer......dah la skang my sis keje kat Tg Malim.....so i have to send her sharp 6.45 hari2 di Bt 3.....ader transport kat ctu,,,,adoi.....so paling tidak i have to move 6.30....everyday ok.....do kul 2 pagi...kul 5.00 dah bagn...mmg ton tong la.....siang kene plak sekolah dgn org tu org ni......soalan2 kubur.....soalan2 sepumas.....soalan2 makcik kantin...x leh blah beb....aku takut @ malas sangat bila ader org bukak mulut kata aku x buat kejer.......aku dah sangat penat...ntahla....susah nk buat org ni tutup mulut.......payah...so biarkan jer lah...janji sumer keje aku bejalan...yg aku tau aku nak cuti lepas ni....cuti aku mmg berlambak ni...korang tggu jer...mmg korg akan agak benci aku...aku tau.....

hehehehehe.....i've plan sumthing wif someone......tgguu yer...Insyallah......ape pong skang ni aku sangat sangat sangat sangat TERTEKAN.........................ader lagi 3 minggu......TAPI KENAPA SUPPLIER BUAT HALLLLLLLLLLLLLLLLLL........................TOLONGGGGGGGGGGGGGGG

No comments: