Thursday, May 27, 2010

Resign.......

Boleh x, kalau saat2 macam ni aku hantar jer surat resign.....hari2 korg dok mengadap blog aku.......n for sure kalau korg x baca pong of coz d kalangan korg ade yang bercerita sesama korg kan????pelikla.......hari2 nk buat hal...pastu dtg ngan muka yg x bersalah...bukan aku x mention a day before.....tapi ntah....

>> keje is keje la....kawan kawan la...tapi tolong lah.....x selalu kiter boleh harapkan org lain untuk cover kiter all d time.......so...bila aku kua mcam tu jer dgn x bawak hp....ko sibuk nk tanya where i want to go kan........camner aku x berambus....serabut beb......skang aku belajar 1 bab......ko order barang...ko tggu brg sampai...itu jer sepatutnya...tp ni x....u have to make sure ol d stuff akan disusun dgn eloknya....kira balik beratus2 kotak2 itu...gilos....

>> come on la beb..ini bukan 1st event kiter tau x....b4 aku masuk pong dah ader event dah.......dan terkena plak bila time aku masuk co ni alhamdulillah....makin banyak order kene buat......so....lama kelamaan keje org lain pong jd keje ko gak la.......

>> ok lah if u can handle it.....but can u imagine....till u finish ol ur work...means...ko ke sana sini....ko kene tanya ramai org pasal benda yg ko xpernah buat........satu2 tau....than......u have refer pada banyak benda..internet la.....bos la...mbr la.....lama2 aku jadi boring bila sumer benda dah settle...come 1 of my clicks...n ask me...hey....ko tau x benda yg ko nk buat tu kalau ko cakap pada MD ...MD will said it's nonsense.......aku dah survey dah harga barang tu...mahal...membazir......

>> Can u imagine it?????? susah bila ade org yg sentiasa nk overlap kiter ni...kejer aku kejer aku la.....aku x paham la..... biasanya kalau aku x leh nk handle mana2 job aku akan tanya korg kan.....so bila aku x tanya maknanya i can handle it by my own la........wat d heck beb!!!!! tolonglah...sepanjang dua bulan ni aku dah cukup down dah..... ader korg amik tau td aku g mana???? aku ader masalah ngan staionery yg extra order....aku runner dr kl sampai ke Shah Alam........beli sana sikit sini sikit....gilos..... kalau lah aku ni mmg jenis yg x buat kejer....boleh buat bodoh...d end of d day means bila sampai hr event aku cakap la sbnr nya brg tu ader masalah shipment.....they cant send it...we have to wait for 1 month.....boleh ke aku jwb mcm tu???? pastu aku buat bodoh boleh????? kalau lah aku mcm tu beb...bukan lah plak nk puji diri sendiri,.... tp bengang la....500 kotak pencil bukan senang.......adoi...bila kiter membebel org menyampah......AKU TAK TAU LA......SANGAT SANGAT SANGAT SANGAT SUSAH............

>> Nasib aku belum kawin jer...kalau aku dah kawin.....mmg aku berenti n dudukumah jer tggu laki aku balik kejer.....x pong pagi htr dia...balik amik...d xder buat aper lansung......boleh mcam tu??????????????????????????????????????????????????????????????????????

>> Tolonglah setakat aku membebel tu tahan lagi...tapi kalau aku dah mencarut tahap maksima tu......sendiri pahamla.........x payah nak poyo...keje ko pong x terbuat..memanjang jer mangangkang depan pc tu..pdhal aper la sangat jawatan ko tu!!! sorry to say...sbb bahasa mcm tu jer yg boleh buat ko sedar kenyataan yang sebenar......


KEJE KENE IKHLAS BEB.......JGN SBB PANDAI BODEK THAN U THINK U BIG HA???? X PAYAH NK IKUT SANGAT CARA MENGIPAS NGAN AIRCOND TU SANGAT.....X BERKAT NANTI.....NAMPAK MCM KO PLAK YG TERHEGEH2 SBNRNYA.......BUT CAN'T REALIZE IT!!!!!

No comments: