Thursday, March 10, 2011

Dia......


oh ok.....Ramai dari kalangan kawan2 yang bertanya siapakah bakal suami saya....ok...here d pic....
Know him since last 3 years...memula masuk MECC selepas profen.....Waktu tu dok terpikir kan...aper kes la mamat ni poyo sangat....n he told me that saya ni terlalu garang,...suka marah2 dia....( skang la dia baru berani nak cakap camtu )hehehehe..........saya mmg x suka dia ....TAPI ITU DULU LA....skang dah x.....gila x suka dah nak kawin pong.....hahahahaha.....
ini gambar last 2 years masa opis kiter buat potluck semasa raya....so semua pon kene pakai baju raya...besh jer......tapi waktu ni pong x der aper2 lagi.....mmg aku x suka dia tp leh lepak ngan amik gbr sama2 masa ni.....pelik betul la aku ni......
Yang ni plak gbr 2008....1st year keje MECC........hehehehe.......gbr close up xdapat jerk...sbb aku rasa masa ni saiz baju dia kemungkinan besar adalah M....hahahaha.....skang Ya Rabbi.....tapi xper.....saya sayang jer kot...hahahahaha
oh ini adalah fasa 1 kami....Alhamduillah......sebelah kiri saya mak tercinta...dan kanan saya adalah bakal mak mertua saya dan bakal adik ipar saya.........
Dan ini adalah gambar family saya yang tercinta.....Oh i just luv them very much ......
yg ni plak Abe n Kak Ju...... Thank you very much....Abe adalah Manager saya jugak di opis..... Penglibatan kami sudah hampir ke 10 tahun....wooohoooo.....Alhamdulillah....Work is work...Frenz is frenz.....n family still family......woooooooo hoooooooooo
Ini pula antara kawan2 yang sudi berabis datang ke majlis pertunangan saya tempoh hari....tqvm.....luv u...thanks for ur time , money n ur tenaga.......
**** I LUV DIS PIC ****
Ini adalah gambar semasa photoshoot abang di Langkawi...He takes a leave for a week....Unuk bersuai kenal dgn family aku di Langkawi......We know each other since 3 years tapi mula rapat since june lepas......n we declare around bulan puasa last years.....x sampai setahun we decide to kawin...nak tunggu lama2 pong abah x bg...yer la zaman skang ni mcm2 boleh jadi......

Ini juga masa tggu abang photoshoot.....erm...mmg dh x larat waktu ni...so both of them just lepak di tepi.......mana x nya bpe trip ntah aku ke jeti n airport....pastu terkejar2 merata cari n beli barang...aku pong dh x paham......huhuhuhu...

Anyway......Dugaan ni mcm bertambah plak skang ni...masing2 sama2 bz...dia dgn event dia...aku dgn keje di opis ni....adoi...seminggu sekali nk jumpa di luar masa bekerja pong susah...aper tah lg di opis...masing nak berselisih bahu pong susah.....huhuhuhu....erm.....Doakan lah kami agar segalanya berjalan dengan lancar ye.......Insyallah esokpagi mak ngan abah akan sampai...nk gi edar kad n beli barg2 yang patut........erm...i'm going to leave for 5 days....

1 comment:

matahati-aishahazhar said...

manis orangnya sue...

alhamdulillah.. dah sampai seru kan.. semoga berkekalan ke hingga akhir hayat...

dugaan tu pemanis dalam hubungan..