Wednesday, March 16, 2011

MERUNGUT??? TAK LAH TAPI MELUAHKAN PERASAAN

Yup...i meant it! .. saya sangat penat bila sampai peringkat ini.....tolak tambah bahagi saya hanya ade 3 minggu to complete all d task...Ya Allah semoga saya terus menerus diberikan kesabaran dan kekuatan fizikal dan mental yang tinggi....Insyallah.....Kadang2 saya agak tertekan.....kadang2 saya terlebih happy....sekarang ini banyak masa saya hanya berada di rumah...nk pergi ke mana pon jadi malas..... di samping dapat berjimat...yeah...

Semalam atau lebih tepat lagi my arents dah kembali ke Langkawi......erm...nothing to saya....just settle a few things......Alhamdulillah.,....now risau coz tailor masih tidak dapat menyiapkan baju nikah dan sanding saya.....xper la...berserah je lah.....nak buat camana kan....huhuuhu.....

Dan semalam juga saya jadi confius dengan semua arahan yang saya terima....Lelaki mmg ader ego masing....x kira la siapa pon lelaki itu masing2 ader ego nya...saya hanya angguk dan beri jawapan ya sahaja.....Buat masa ni saya perlu menjaga hubungan saya dengan semua orang.....termasuk lah Tunang saya....oh !!! masing2 terikat dengan kerja dan kesibukan yang ntah aper2....huhuhuhu....dan nampaknya MATA lagi menang dari urusan2 yang lain...yeah !!
takper la buat masa ni saya mengalah kerana dia patut tahu tanggungjawab dia selepas kahwin....itu semestinya.......

erm...sekarang ni saya hanya bergerak mangikut kemampuan saya....kerana mmg dh x larat nk berkejar ke sana ke mari dah !

No comments: