Sunday, March 20, 2011

DUGAAN

Memang dugaan.....macam2.....baju nikah dan sanding yg sangat x memuaskan hati aku! adoi....how come la itu tailor tu jahit???? Aku pong dah x paham...camno.....En Bazli hanya meminta aku bersabar......ye ye ye...d sbbkan suh aku bersabar dan aku pon malas sangat la nk memekak...lagi sekali p tabur duit...korek tabung...beli kain yg lain sebagai ganti...huh!

Dan smlm pulak otw back from Bangi dah cermin kete plak kene batu atas highway...adoi......ingat sikit......just park my car n heading ke Kajang plak coz ade kematian...adoi....so i asking my Tunang,....n he said biar dulu...nnt survey la dulu....n today i'm going 3 kedai.......d budget dalam 5-6 ratus utk tukar satu cermin....waaaaaaaaaa...........than kol my abah...n he ask me to wait till tomorrow morning......n try n error lagi 2 3 biji kedai...adoi memula ingat nk buat injection je....but can't do like that coz ader 2 tempat yg kene...n slah satu tu dah mereak panjang dekt 10 inci...camno......

Hari ni plak ingat nk gi umah tailor yg baru ni...alih2 miss comunication plak...tailor xer umah.....now saya sangat confude,..samada saya patut atau tidak pergi keje esok.....adoi....coz my boss akan bercuti 3 minggu of coz la i have to be there la......banyak kot kee kene selesai coz once he come back saya pulak akan bercuti...yeah ! so mcm mana ni...mana 1 patut didahulukan....kalau pergi keje kemungkinan besar cermin tu retak lagi luas sbb tekanan angin kan ???????

Last nite my mum call.......Mak kata ader berita buruk....Ya Allah...aper lg la ni kan...bab kete blom citer lagi ni....Rupanya my younger brother dah kene jahit kat mata 3 jarum....sbbnya terkena batu dari org yg mesin rumput......lucky he not buta je mak kata....Alhamdulillah....Tapi saya di sini still terpikir.....adik kot......macam2 la.....

Semoga saya terus dikuatkan dari Mental dan Fizikal...Insyallah

1 comment:

Unknown said...

sabar ngan dugaan yg dtg...
satu hari nnt mb akan jd moment yg paling manis ....