Wednesday, March 9, 2011

oh.....

gedebak gedebuk sbnrnya hanya tinggal less than 1 month for our wedding day....ayooo....now i know wat's dekda said....We need more days....hehehehehe....aduh......Alhamdulillah setakat ni everything masih mengikut flow yang sepatutnya...tapi ader 2 3 benda la yg tersasar........contohnya tailor MASIH BELUM memotong kain baju nikah n sanding aku...hahahaha...mmg la xder la awan larat bagai tapi risau la jantung aku,.,....pastu typing error on our wedding card......erghhhh.........n now keje yg sangat melambak di opis...He said i have to sabar manyak2 sebab banyak sangat hal2 dan kejadian2 yang melibatkan kenduri terjadi....aduh.....ade gak 3 4 hari x leh nak tido...thanks to my frenz yg banyak membantu.....now sedikit keliru aku ni......ayooo.....ader lg ke benda yg siap....mmg ader dbnrnya......entah aper yg aku merepek aku pong x tau la......dah la......malas.....huhuhuhu....

No comments: