Friday, February 20, 2009

Ader aku heran????

Hahahahaha...Last nite lagi sekali aku ke Belakang Sato itew.......i am addicted d sirap bandung...huhuhuhuhu...but dun wory last nite me x makan nasi lemak itew yer.......kang buat penat jer usaha aku.....

Tapi agak la aku hangin bila kene tggu 3 makhluk yg tersangat la lembab bawak keter...kata masing2 kaki keter...tp sesat dr KL ke PJ......Kalau dr luar KL tu aku terima lagi la kan.....hei....dekat 1 1/2 jam gak nunggu makhluk2 ni.......ayo....

Tapi salah sorg dr makhluk tu....x sabar2 la nk show off lesen dia....Aper dia hengat org heran agaknya.....Org sibuk RENEW lesen dia baru dapat P.......Hello.......Aper barang lesen P.....kata drift bagai....tapi br dapat lesen P ker ??????? No Name Mentioned......ADER AKU PEDULI...........

No comments: