Wednesday, February 11, 2009

Sunday Nite vs Monday Morning

okies....today aku dh ckit ok......so aku tgh ader mood nk upload video n gambar for my activity last weekend wif my opismate.....erm.....but hanya ader satu gbr jer yg elok..almaklumlah...dh malam kan...gbr x baper elok.... Gambar ni d snap sbb bebudak ni dh tampal sticker bagai kat tangan c ina.....n c black @ burung berkicau itew sibuk nk menyuap ina biskut itew....mmg aku geram jer ngan c black ni...mmg aku nk jotos jer rasanya......ader jer modalnyer nk buat org geram kat dia....nasibla umur aku panjang.......kalau x lama dah.........adus....

Tapi ader satu kesilapan besar la yg aku buat....bila c black ni dh nk abis bateri br la aku terpikir nk amik vdeo dia berkicau......tp xper walau sekejap....ahacks.....

VIDEO BLACK BERKICAU......


EXCLUSIVE !!!!!!!!

Ni la pasangan Gay terhangat di pasaran....mati aku plak kene jotos kang.....Aku musykil la...asal lak c alip yg nk kene bukak mulut luas2 sedangkan dia cuma suap c black jer.....eeeeiiiiii.......

1 comment:

Anonymous said...

aku bukak mulut luas sbb aku nak suruh black bukak mulut lg luas dari mulut aku....ko paham x???
klu ko x paham....aku pun x paham....
hahahahahaaa......
-lippy