Thursday, February 5, 2009

KENDURI DOA SELAMAT...

Selamat ker.....hehehehehehe....Alhamdulillah......mmg selamat......erm...Last week semasa bercuti kereta ku telah di parking di rumah En Eddy n Kak Ina kiter ini.......erm....almaklumlah...kereta kan harusla di parking di tempat yg selamat...erm...
selepas 2 3 hari aku bercuti di kg ku itew....aku di khabarkan umah mereka ini di panah petir.....

Masya allah.....try 2 kol both of time 2 3 kali la jugak....kol kali ke4 aku berjaya bercakap dgn kak ina...Alhamdulillah everything selamat....walaupon abg Eddy kene jahit 5 jahitan....
n Kak Ina told me after their bumbung jatuh n kene pada husband nyer itew.....dlam keadaan Tragedi berdara itew, abg Eddy lari turun bawah........nak tau kenapa???sebab dia dh parking keter aku dlm pagar n keter dia kat luar n dia risau kat luar pon ader bumbung runtuh...
lor sudah ku bilang park ajer keter aku kat luar....dia kata dia risau keter aku kene aper2.....ayo...aku x kisah la...itew kereta ader insurans.......aper2 jd still ader insurance...anw sumer ok.....cuma both of them kene repair la ckit umah tu......

dan selasa lepas dorg buat kenduri doa selamat....sama hari dgn jahitan di tangan abg Eddy dibukak.......erm...nasib la ok.......tapi dh kene mcm tu pon dorg ni senyum jer ......yer la nk wat camner yer x???

kak ina berbaju biru itew.....

mangsa kejadian yg menjenguk ke luar itew.........ader sembahyang hajat sekali.......n both of us gerak dr sini dlm kul 10.30 malm......
To Kak Ina n Abg Eddy thanks sbb menjemput.....n dun worry....my parents dr awal mmg ajar...kalau ader kenduri di kalangan saudara2 atau kwn2 yg rapat...kiter kene tolong.....even sekecil mana pon pertolongan yg di hulur......

No comments: