Sunday, February 8, 2009

yezza......

erm....akhirnya berjaya gak aku menyusun balik ol d almari kat opis ku ini....geram betul aku....sesuka ht memasing nk lambak kan barang...ingat ni aper......tempat pekupusan sampah ker atau korg igt ni pasar lambak.....erghhh......nasib la ader puan itew yg sanggup menolong bila menengok adik nyer ni tunggang terbalik sesekor......kerja mcm ni jgn nk kecoh2...cukup hari esok aku mangga kan ajer sumer pintu almari ni tau!!!!sbb aku dh geram.....huhuhuhuhu


hasil nyer....ko....banyak gak sampah yg ktorg dapat...n now to settle atas meja aku plak ckit demi ckit.....adus........

psst: aku heran ckit la kebelakangan ni.....bila aku bising2 masa hari bekerja yg one of my barang ader yg hilang....mesti sumer buat bodo jer...pastu suh cari cari cari dan cari eventhought aku dh punggah banyak kali........mengong...n after dat aku cuba hilangkan diri untuk beberapa jam...mesti barang tu x di sangka2 ader atas meje......siapakah punya kerja itew...sedangkan masa misi mencari tu xder....pelik2...sama la kes hr ni...aku dh punggah almari besi tepi aku ni dh berjuta kali dh..alih2 hr aku jumpa disk yg ader aku save file utk EA form punya matters...x ker heran aku......

1 comment:

Anonymous said...

klu ko nak tau....aku la orang yg suker sepah2 kan barang kat dalam opis 2...
hahahahahahaaa......
aku suke....aku suke....aku suke....
-lippy...