Thursday, February 12, 2009

AGAIN...AGAIN n AGAIN.......

Camner cara nk mulakan update kali ni??? erm....
dis time i think i can use salah 1 perkataan dalam salah 1 koleksi novel yg aku ada.......kalau x silap aku by AHADIAT AKASHA.....kalau x silap la.....sorry if i'm wrong....

"SOME BOYS ARE STUPID...LET'S THROW ROCK TO THEM " can i????
Mmg boleh pon...suka hati aku la....dlm org duk suka2 dok nyakat2 aku......sakatan yg aku sendiri x leh nk berentikan...suka hati korang la kan....esok korg penat korang reti2 la nk berenti......cuma aku dh letih.....

n today i got 1 sms.....
"Saya nikah 7hb March..Jemputlah....Rumah saya 9 hb March...Datang
dua2 pon boleh jer...n my mum harap sangat awak boleh datang....1
more thing maafkan saya kalau aper yang saya buat ni salah....sbb
saya x boleh menunggu lagi...coz umur semakin meningkat bukan
semakin menurun....aper pon thanks 4 everything...n blablablablabla"


n it happen to me again....

just njoy n laugh ...laugh.. laugh n laugh................

No comments: