Friday, October 30, 2009

29 Oct 2009 - Naili's Ampang

huhu....I am 24th once i upload dis entry....erm..Alhamdulillah kerana umur masih panjang dan masih diberi kesempatan untuk terus memperbaiki kelemahan diri dan masih berpeluang untuk bersama2 dengan orang2 atau mereka yang aku sayang dan yang menyayangi aku sehingga hari ni...Alhamdulillah.....

erm....since i'm already melangkah ke satu lagi tangga dalam hidup,last nite we have a nice dinner at Naili's......erm....thanks pada yg datang for d lepaking.....walaupon di saat2 akhir one of my clicks terpaksa balik kampong coz his father had an accident.....Hope everything will b ok...Insyallah.....n his grandma yg masih lagi di hospital atas masalah kesihatan...Ujian Allah yg x dapat nak duga......

Jadi aktiviti melepak masih diteruskan.....erm...xder la susah nk cari tpt ni...erm..nice place...n ktorg plak dapat tpt yg agak tersorok jadi selamat la.....yer la dh la kpochi.......
Cantik kan table nyer.......

mereka2 yg sangat rapat dgn aku di opis...sbnrnyer sumer pong rapat.......tp sbb yg pg ni bebujang...........jd mana yg ader jer la gbr nyer.......yg lain ader komitmen lain dan ader juga yg sudah berumah tangga......
Part ni aku suka sbb gbr beach blkg tu dah mcam kat pantai yg betul je kan?????
berangan!!!!!!!!!!!!!

agak suka dengan botol2 yg d belakang itu.....

Banana Split......yummie.....ader lagi satu dessert yg aku makan....Longan Bay...pon ader icecream....sodapppppppppppppp jugak...............



Agak menghairankan bila ader yg sok sek sok sek dan memerli aku bila aku rapat atau ber 'cium mulut' dengan mereka2 di opis itu...ayooo.....baik salah......jahat salah......'cium mulut' salah...'meraba' salah...aper yg betul aku pon x tau...lotih....standard la......
WAT WE EAT?????Tomyam Mixed - Small size nyer boleh makan 3 org tau....tapi pekat sangat la......susah nk terima.......wah ni....ni dh mark dah...next time can makan kat sini jer.....Sup Tulang,....cukup rasa rempahnya.........Nasi gorang Ayam Nailis.........not bad la.........Chicken Wing nyer itu agak sedap.....ahacks...yg ni akak sukak......cantik......i luv rasta means i luv frenz........mis u beb...hauhauhauhauahu

BlackPepper Chicken Chop...........yummieeeeeeeeeee


n...Lastly from deep inside my heart just to say thanks to ol frenz yg datang melepak mlm td...Actually ader sesuatu yg membuat jiwa aku agajk kacau smlm.........ermm....never mind...i willkeep it.......also thanks to:
1. Kak Rozleen - thanks for d kol last nite......last year she n kak ida record their voice n send mms to us.........dis year live nyer nyanyi.....bila nk g karaoke lagi ni????????
2. Narisha - hehehehe...sweet sms...tq Sha..... jomla lepak...bawak lil Ria sekali yer...makin comel la dia.....geram Aunt Sue...dah boleh terima hakikat ni....huhuhuhuhu...luv u too
3. Adrina - thanks for d sms....huhuhuhuhu...I hope so...May all the joy & hepiness ahead of me....
4. Farah - Sue harap pon selalu dimurahkan rejeki dan panjang umur supaya dapat bersama dengan korg sumer lg.......
5. Lyn's n Family - Kak lyn......u know how close we r?????? n i luv u n Rayyan sangat sangat sangat.........every moment yang kiter buat selamanya akan jadi kenangan dalam hidup kiter.........luv..luv..luv...i'm hepi to have frenz like u too.......
6. n Sha.... - my abang gf.....tq beb....
7. Mak & Abah...- sampai skang blom kol.....hehehehehehe...ni mesti kes mak terlelap....sbb besday abang pon jadi camtu gak,,,tapi xper......mak ngan abah bukannya x ingat......aperpon even both of them x wish lagi tp i know dat both of them sentiasa mendoakan yang terbaik untuk kami ...i know dat...i I LUV THEM VERY MUCH.........................................
8. Yang berkenaan - tq for d early wishes...........i appreciate it....i miss wat we do b4 dis...really miss...now i feel like i'm lost sumthing yang sangat rapat dan berharga dalam hidup beberapa tahun kebelakangan ni...thanks beb.........aper yang aku rasa skang ni aku simpan sampai ke akhir hayat..........
9. Lepaking Frenz.......RINA..HAIZAN..BALI..ADRINA..FARAH......TQ...........................
10.Kak Jehan - tq for early wish kat FB tu......tua aku sehari........
11. Rizal - pon sama...tua aku sehari awal.....aper da...katanya takut terlupa........dh curang pon lagi mau takut...huhuhuhuhuhu...adik sayang abang tau......huhuhuhuhuhuhuhu...bahaya giler......
12.....LASTLY YG NAMANYA XDER KAT SINI......NNT AKU UPDATE LAGI...SBB SKANG NI AKU ONLINE DARI MCD WEIIIIIIII......UMAH KU XDER API...AKU DAH BERTAPA KAT CNI DARI KUL 3 PAGI...KAT UMAH LETRIK XDO........SO X TDO LA AKU HR NI....JAPGI KENE G RUNNER COLLECT BARANG KAT SG.BULOH...PJ...KL.....ADUS..........TP XPER...ITS MY DAY.,.,....LIKE HE SAY...I HAVE TO NJOY MY DAY N FORGET HIM FOR A WHILE.....
4..

No comments: